Dessidessan

Livet med hjärntumör

Match mot Diö

Kategori: Allmänt


Imorse kom Elin vid nio så även idag var jag uppe klockan åtta - duktig flicka - och så drog vi igenom frågorna inför litteraturseminariet imorrn.
Därefter ordnade jag lite med allt möjligt, lagade mat, såg ett avsnitt spartacus med Viktor och sammanfattade sedan grammatik. När jag gjorde det fick jag konstig huvudvärk så gick för o sova en stund men kunde inte somna och till slut fick jag ge mig ut på min springtur. Det var uppehåll väldigt länge men hamnade till slut mitt i ett väldigt spöregn som inte varade länge men som ändå gjorde mig dyngsur.
Kom hem och duschade och skjutsade Viktor till hallen och har nu pluggat o ätit o ska dit och se hans premiär hemmamatch i grundserien tillsammans med Becca mot DIÖ.

Gotta go, berättar om matchen imorrn. :)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: