Dessidessan

Livet med hjärntumör

Alexander

Kategori: Allmänt


I natt drömde jag en lite småmysig dröm.. Tihi. Drömde om min och Viktors kommande son som heter Alexander haha :P Och vaknade hela natten för att Alexander väckte oss hela nätterna - sjukt verkliga drömmar jag har emellanåt alltså! :P
Var astrött på grund av Alexander imorse :P:P

Hade min sista boklektion idag så bokat in litteraturprov till den 21a oktober.

Tränat på gymmet med Viktor - puschade lite ben. :)

Sett Kung Fu Panda 2 med en sovande och snarkande Viktor i min famn haha,...

Vi trodde vi hade tvätt-tid imorrn men satt upp oss på fel datum så sitter och försöker hålla oss vakna trots att båda e jättetrötta för att se om tvättstugan blir ledig klockan 22.

Over n' out


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: