Dessidessan

Livet med hjärntumör

Gråzon

Kategori: Allmänt

Har befunnit mig i gråzonen hela dagen.

Den där gråzonen där man egentligen inte riktigt har feber men har förhöjd temperatur och mår skit, halsen värker och huvudet sprängs långsamt.

Har pluggat lite men inte mycket, pratat med mamma i telefon och sett en grym film - A little bit of Heaven - länge sedan ja gråtit så mycket till en film. Det underbaraste är ju att ligga i Viktors famn och bara låta tårarna rinna för han skrattar inte åt mig när tårarna rinner för en film utan älskar mig bara mer :P

Varit borta en snabbis på Olympens medlemskväll. Men mådde inte alls bra så gick hem väldigt snabbt igen.

Nu har jag och V tippat alla elitseriens matcher. Får se vem som vinner tihi.
Borde kanske krypa ned i sängen, borde göra färdigt min grammatik som jag påbörjat, borde skriva på uppsatsen. Så många borden, jag tror ja lägger mig på soffan o letar rätt på något bra o glo på..

yours truly
Dessidessan aka Turbankvinnan


Kommentarer


Kommentera inlägget här: