Dessidessan

Livet med hjärntumör

Good bye and Hello

Kategori: Allmänt

Onsdag 18/5
Pluggade mest hela dagen och gick på HLR utbildning för oss på Olympen på kvällen. Min docka dog emellertid när jag fick hoppa upp o stänga av ljudet på telefonen, vilket jag totalt hade glömt bort.. :P
Pluggade därefter en stund i biblioteket och utförde sedan en medlemskontroll innan jag gick hem och stupade.

Torsdag 19/5
Skrev jag så det glödde om fingrarna fram till 18-tiden. Då handlade jag och plockade sedan upp Daniel och Mikael för en pratstund medan jag lagade mat. Myste lite med dem och de stack till i hjärtat att jag inte vet när jag ser dem nästa gång (troligtvis dock i slutet av augusti).

Löveerboyysen!

Hann med en medlemskontroll på kvällen innan älskling kom lagom när jag kom ut ur duschen. Blev ett hett mottagande ska jag be att få tala om ;) Blev alltså en känslomässigt väldigt dubbel dag, säga hej då till Daniel och Mikael och äntligen säga hej till älskling efter den första månaden vi klarat oss utan varandra.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: