Dessidessan

Livet med hjärntumör

Skor

Kategori: Allmänt



Vad är det med tjejer och skor egentligen?

Jag har aldrig riktigt förstått det där. Jag är inte den där typiska tjejen som går o shoppar skor för flera hundra i månaden. Dock är jag väl en typisk tjej med att jag har en jäkla massa för skorna ligger där i flera kartonger och så vill man ju inte kasta bort dem "de var ju så sköna".. Men de VAR sköna ja. Gamla skor är inte sköna längre, om de inte är sådana där mysiga ingångna skor men de finns ju inte många, då stinker de oftast fotsvett...

Städade idag och rensade min kartong/garderob med skor. Min ena kartong med skor, ska tilläggas :P
Den andra kartongen står nere i förrådet och innehåller nog 4 högklackade små nätta skor.

Denna garderob där kartongen står innehåller 19 par skor. Varför har man 19 par skor????????
*svarta tygskor som är helt urfärgade, men vill ju inte slänga dem förrän jag vet att jag har ett ersättarpar
*svarta stövlar med högt skaft och bred klack
*svarta stövletter med låg klack och halvlångt skaft
*svarta stövletter med låg klack (borde kastas, inget fäste kvar inunder)
*svarta pumps
*svarta pumpa-skor
*turkosa pumps
*svarta högklackade med minimal hög klack som jag hade på balen och inte kunde gå av vid slutet av kvällen
*svarta högklackade - mina favoriter från förra sommaren
*svarta högklackade med kilklack
* stövlar - gummistövlar
*tre par träningsskor - 1 par för löpning inomhus, ett par för löpning utomhus, ett par för pass-träning
*bruna vinterstövlar -som jag inte heller har fäste under men som jag älskar och som e så förbannat sköna så vill inte slänga dem.....
*vinterskor, termoskor typ
*tygskor med vinterfodring -som jag köpe för en hundring ngn gång för att jag ville ha samma skor som alla andra o va inne, men jag tyckte inte om dem, har aldrig använt dem
*mina vinterskor som jag använder nu.
*mina nya tygskor med blommor på som jag köpte för någon vecka sedan

När sjutton skall jag använda alla dessa skor?????



yours truly
Dessidessan

Kommentarer

  • M.H säger:

    Frågan är inte när du ska använda dem, bara de finns där ändå! :P Själv slutade jag räkna vid 42 ^^ kramis

    2011-03-14 | 18:04:26

Kommentera inlägget här: