Dessidessan

Livet med hjärntumör

15 kilometer

Kategori: Allmänt



I helgen har jag tagit det relativt lungt. Inte pluggat, fick ju ihop över 50 timmar i veckan så tyckte jag behövde lite paus från plugget.
Blev städning, tvätta, diska och sånt strunt istället.
Sprang 15 km på löpbandet i lördags. Yes säger jag! 943 kcal och tiden 1h 34 min och 42 sekunder med en medelpuls på 177. Jag är nöjd! Visserligen innebär tiden en trolig tid på 2h och 15 min för 21km men det är ju ett tag kvar så känns helt okey ändå.

Otippat nog blev det dumt nog, i avseende på träningen, utgång i lördags.
Anton tog med mig på förfest hos Matte med mina älskade Älmhultare och jag hade så svainigt trevligt så jag hängde med ut också. Och vad som började med noll-tollerans blev en Miller ifrån Nimme som ju var så fruktansvärt god. Länge sedan jag tyckte alkohol var så gott, riktigt njöt av ölen och sen fick jag vin av Anton och de var lika gott så de bara liksom slank ned. Blev lite lullig och somnade som en stock vid halv fyra efter ett långt samtal med en gammal paralellklassare ifrån Gråbo utanför Sivans. :P

Färgade håret på söndagen, skönt o bli av med utväxten för den var ju inte sådär jäääättevacker... :P


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: