Dessidessan

Livet med hjärntumör

Midsommar

Kategori: Allmänt

Nu har ytterligare 5 dagar förflutit och jag har jobbat allihop. 
Midsommar har kommit och gott samt mycket konstiga saker på jobbet. Men jag trivs grymt bra med Josefine och Robban som jag jobbat med så det har ändå känts helt okej och börjar känna mig mer och mer självständig.
Midsommaraftonskvällen tillbringade jag med TT och hans familj och allra helst mamma när vi spelade Yatzy och åt glass och jordgubbar. Kanske inte det man förutspår att man ska göra på midsommarafton men det var mysigt och härligt att träffa TT igen. :)
Midsommardagen hälsade jag på ute i Åminne, plockade smultron och lite sådär. Myste med familj och släkt och åkte sedan hem och dog på soffan med film innan jag somnade som en stock.
Ikväll tänker jag bara ta det lugnt. Jag är inte van vid att jobba 6 dagar i rad längre så mitt huvud känns helt konstigt och jag känner mig allmänt snurrig.
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: