Dessidessan

Livet med hjärntumör

Sportbhjakten fortsätter

Kategori: Allmänt


Uppstigning 9.25 - tvätt-tid kl 9.30, awesome!
Frukost
Löptur - intervall som kändes gruvlig lätt, plågade magen efteråt med hjälp av darling.
dusch
mat och såg färdigt splice tror jag filmen hette, ingen höjdare.
Viktor tog sönder min vitlökspress i sitt försök att "få ut det sista", tror han lärt sig att man inte får ut det sista.
Blev därför en tur till Maxi för hans del så han kunde inhandla en ny vitlökspress och juicepress som han velat ha så länge.
Själv gjorde jag ett besök på Intersport och prövade nya sport-bhar. Detta elände med sportbh är tillfälligt löst med att jag springer med två stycken just nu. Men hittade en som verkade okey, ska pröva den hemma imorrn en hel dag och se hur den känns. Beställt en ifrån internet som jag gillade på intersport men som inte fanns i mindre storlek hemma hos dem.
Sedan blev det fläsk och mjölkmakaroner och Viktor försvann iväg på träning. Själv började jag läsa fakta till tyskan men gick nyss in i väggen, är sjuuuuukt trött och funderar på att gå o lägga mig...

Viktor försöker lära sig mitt mobilnr och rabblar ramsan:
073 Lilja, Foppa, N0ll, Einarsson
Han e speciell han min älskade kärlek! ♥

Viktors helkroppsmundering när han steker fläsk:


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: