Dessidessan

Livet med hjärntumör

1 timmes jogg

Kategori: Allmänt


I lördags blev det frukost och sedan klädde jag och Viktor på oss och begav oss ut på en lugn joggingrunda. Målet var 40min men kände mig hyffsat fräsh i benen så det slöt med en tur på 1h exakt och 9km :) Var riktigt nöjd, för tempot hade nog kunnat höjas men höll ett bra och skönt tempo så det känns bra att jag klarade det och det var härligt att ha min kärlek vid min sida. Har övertalat honom till att han ska springa långpass med mig på tisdagar och lördagar om det går.

Blev sedan hemgjord pizza och film och en fika hos Frida och ytterligare en film innan vi somnade gott i varandras armar!! ♥

Idag har vi limmat alla stolar och jag har mätt träningsrundor och läst lite tyska, vart på Olympen-möte, tränat och städat.
Darlings lag RSK vann mot Virserums med 5-3.
Borde plugga mer, äta, duscha och göra de där träningsschemat någon gång. Men har iaf bestämt upplägget på träningen.
måndag-vila
tisdag- lång pass
onsdag - intervall pass
torsdag - kortare pass med löpning och styrketräning överkropp
fredag- vila
lördag - långt långpass
söndag - gym, hela kroppen!
men sen skall tid bestämmas för hur länge jag ska löpa men har iaf hittat ett par scheman som jag ska göra ett eget schema utav. :) 17 veckors träningsschema skall jag ordna. Kommer bli lite pyssel.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: