Dessidessan

Livet med hjärntumör

Radda svordomar

Kategori: Allmänt


Tisdag - blev massa tyska och sprang 8km med Viktor på cykel bredvid sen blev de mest mys under kvällen i och med 5 månader tillsammans. Känns dock som om vi varit tsm så mkt längre, han e verkligen underbar, min man! ♥

Onsdag- Var på Novischmässan med Viktor. Ställde upp i massa tävlingar. Vann i tävlingen där man skulle trä på en kondom snabbast på en banan - 7 sek- så fick presentkort till bio :) Vann även på att skjuta innebandybollar igenom hål och vann då två biljetter till Växjös innebandylag Vipers match på söndag, men då e vi ju i stockholm så försöker bli av med dem...
Stod även två timmar där för Olympens räkning :)
Därefter blev det lite datatid och mys med V och så massa nyttigheter under kvällen, epilera benen t.ex. Måste nog vara en av de bästa julklapparna någonsin, den kommer användas otroligt mkt!!

Heute - Today- Idag - när jag klev upp och tittade ut genom fönstret - som jag alltid gör- och på termometern så kom en lång radda av svordomar ur min mun. Snö igen. Alltså inte för att jag inte tycker om snö, det är bara det att jag vill kunna springa klokt och de är inte lika lätt med snö. Dessutom blåste de som katten och snöade så det blev gymmet där jag intervalltränade på löpbandet och insåg att intervallträning är superbra på löpbandet, då blir det inte lika tråkigt och man kan ta ut sig mer!
Blev blodpuddig till lunch och så kröp vi ihop på soffan och såg Toy Story 3.
Nu gottar sig en potatisgratäng samt en fläskfilé i ugnen och gud så gott det ska bli. Har gruppmöte kl 19.30 men inget mer inplanerat.

Imorrn bär det av till Storstaden Stockholm!
:)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: