Dessidessan

Livet med hjärntumör

Träffa nära och kära

Kategori: Allmänt


Igår försökte jag hitta jacka på stan igen och skor och jeans - helt utan framgång - skit också!
Köpte iaf däck och slang till cykeln och bästaste Viktor har hjälpt mig sätta ihop cykeln igen så nu ska den nog vara okej. :)

Hann gosa och se ett avsnitt med Viktor innan Keso kom och hälsade på. Satt och babblade ett par timmar. Gött att bli uppdaterad och gött o se honom.

Sen åkte jag och hämtade min underbaraste Mikael på stan! Som jag saknat honom! Fick till och med en födelsedagspresent av honom - en sån där kylplatta som man har datorn på i knät.
Vi gick hem till Niklas och jag sprang även upp o hälsade på Daniel innan vi gick hem till Björn o träffade resten - Tomas, Anton, Jens, Ankan, Emil, Simon.
Så sjukt skönt o träffa alla igen och känns enormt tungt att Mikael, Niklas och Daniel åker.
Vi spelade cs på kvällen iaf och det tog väl någon timme innan jag kom in i det igen men sen gick det bättre :)

Sover sådär i sängen än så länge, den ska ju tydligen ännu mjukna men usch vad hård den är fram tills den mjuknat. I natt lade jag mitt täcke under mig och delade täcke med Viktor för att få det lite mjukare.

Idag blir det nollning, åt nyss frulle o ska träna lite ZUMBA och sen iväg och träffa de andra på Slottsängen. Myjs!


yours truly
Dessidessan

Kommentarer

  • Kristofer säger:

    Hey Dessi! Wie geht's?

    Schönes Blog du hast.

    Viele Grüße aus dem Insel!

    2011-08-27 | 22:00:05

Kommentera inlägget här: