Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tiden försvinner

Kategori: Allmänt


Har idag myst och bara tagit det lugnt med Viktor och packat en del. Vi kommer få problem med att få upp allt till Växjö!!
Viktor börjar nollas den 22a augusti så vi åker upp den 20:e men har inte bestämt oss om tiden.

Tiden rinner iväg något enormt nu alltså. Bara 6 arbetspass kvar, 1 vecka tills vi på natten åker till London och 13 dagar tills jag fyller år och vi åker till Växjö.
Ingen aning om hur jag ska få tiden o räcka till till de jag vill umgås med men de får ordna sig på något vis så gott det nu går.

Jag gillar verkligen inte slutet av sommaren och denna dubbla känsla som jag får då - känslan av att vilja stanna hemma och känslan att jag vill tillbaka, bort härifrån. Det är jobbigt!! Mest är det väl närheten till Carro och MB som tar emot att bli av med just nu. Familjen pratar man ju så ofta med ändå och mina andra vänner som jag bryr mig väldigt om har jag inte hunnit träffa så mycket som jag hade velat.

Ska försöka umgås så mkt som möjligt med folk i veckan som kommer nu innan vi åker till London. Sen är vi ju bara hemma en dag och då har vi ärenden, packning och firning (av mig, min bror och Viktor) att ordna.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: