Dessidessan

Livet med hjärntumör

Snygg solbränna

Kategori: Allmänt


Igår åkte mummo hem efter att vi tränat i gymmet, promenerat massor (nästan 2h sammanlagt) och solat :) Varit mysiga dagar med mummo! Hon e go hon! ♥
Bilder kommer :)

Kvällen roade jag mig med o läsa massa inför seminarie och så blev jag sms-bombad av MB och TT också och blev till slut även ett mysigt samtal med TT. :) Längtar hem till dem två enormt!

Idag kom jag ut i solen redan kvart i tio och så låg jag ute och läste seminarieartiklar och solade. Låg i enbart bikinitrosor när jag läste. Blev riktigt varmt att ligga på en svart fleecefilt dock :P hahaha
Har även lyckats packa ihop alla vinterkläder så de ska ned i förrådet och jobbat på Olympen 3h samt gymmat med Nikki6 efteråt.



Vet inte om jag ska älska eller hata min snygga solbränna jag fått idag. Smörde in hela kroppen för att undvika att bli bränd när jag skulle va ute så länge men har tydligen missat runt bhn så ni ser ju själva på bilden hur min fina bränna ser ut. Kan dock med glädje konstatera att jag fått färg på resten av kroppen men inte bränt mig någon annanstans! :)

yours trulY
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: