Dessidessan

Livet med hjärntumör

Panikångest

Kategori: Allmänt



Fick panikångest i duschen idag.... Brösten krymper.... I takt med att jag blir mer vältränad och går ned i vikt så tappar brösten sin fyllighet. FAN!! Så fick världens panikångest i duschen för mitt självförtroende sitter ju typ i brösten :O Om man nu får lov att säga så.
Man kan inte få allt. Får välja mellan smal mage (börjar få ordentligt med magmuskler nu har jag och darling kommit fram till) och stora bröst för både går tydligen inte att få :(
Rumpan krymper också, kan inte skaka fettet på rumpan längre utan o anstränga mig :O
Har troligen gått ned i vikt också, har aldrig vägt så lite som jag gör nu på den där dumma vågen jag har inne i badrummet som inte e pålitlig för fem öre men ändå...

KNAAS!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: