Dessidessan

Livet med hjärntumör

Kolakakor

Kategori: Allmänt


QUÉ? Plugge, va e dei?

Har skitit i o plugga, orkar inte, sömnbristen gör sig påmind och då tryter orken att plugga också...

Har rensat pärmar och lekt vuxen genom att försöka få någon ordning bland alla såna där papper man "måste" spara så har rensat in alla papper i kategorier och sorterat dem i register :P

Har sett Färjestad mot Skellefteå på tvn - helt frivilligt - och samtidigt epilerat benen - multitasking på hög nivååå!
-mkt spännande match måste jag säga, önskar bara att Viktor sett de med mig :)

Blivit besviken. Jag e för jävla snäll mot folk och de kan tydligen utnyttjas, de är iaf så det känns nu när en person som jag ställde upp för inte tänker ta något pass för mig. :(

Jo, jag har bakat också. Bakat kolakakor som jag varit sugen på så länge! Men som vanligt fick de va inne för länge, dumma mig, att jag aldrig lär mig...

Fått sms om att min kamera är färdigservad så måste cykla till samarkand på torsdag o hämta ut den, wiie, känner mig så naken utan tillgång till kameran.

yours truly
Dessidessan

P.s va sjutton e han i kniven mot strupens problem? Försöker han likna Gordon Ramsey eller??? - vifta med händerna, se arg ut och va allmänt jobbig?
- Nog för att han gör ett bra jobb men de känns som om han härmar GR alldeles för mkt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: