Dessidessan

Livet med hjärntumör

Hemtenta

Kategori: Allmänt


Sitter med hemtentan. Det går riktigt segt. Suttit hela dagen i princip förutom första timmen som jag hånglade bort och en timme till dusch och matlagning.

Första frågan e komplicerad, den har jag svårt att greppa och svårt att komma på hur jag ska lägga upp så den har jag lämnat.
Andra frågan har jag samlat argument till hela dagen och sitter nu och formulerar mig, får inte riktigt ihop faktan så att de flyter på bara. Men får fila på de.
Lyssnar på hockeyn samtidigt och småtittar på älskling som ligger på soffan under en filt och halvsover :P Han har hållit sig undan hela dagen - spelat golf och varit på gymmet.

Får bli uppstigning tidigt imorgon så jag verkligen hinner första frågan. suck...
Jag gillar inte hemtenta, de som tar tid o e ju o hitta argumenten i litteraturen, bara ordbajsa, då hade jag varit klar!!


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: