Dessidessan

Livet med hjärntumör

ZZzzZzZzzZ

Kategori: Allmänt


Jag är så trött, så trött, så trött..

Funkar inte de här. Måste komma in i bättre sovvanor igen. Förra terminen fungerade det att gå o lägga sig runt tolv-halv ett men då sov jag ju oftast till 10-11 också. Nu går jag o lägger mig halv ett (har i alla fall gjort i en vecka nu) och går upp mellan 8-9 så är sååå sjukt trött...
Så dåligt av mig, skulle varit ute o sprungit nu vid elva men jag är så trött, jag orkar inte. För mkt plugg, för mkt träning och för lite sömn. De går inte och jag har ju lovat mig själv att plugget har högsta prioritering och träning nummer två så för att inte somna när jag nu ska plugga med Sandra i biblioteket kl 13.45 till 16 så tänker jag ta mig en liten powernap och försöka att bli av med min trötthet.
Målet blir att gå hem i klok tid ifrån kvällens grillning så att jag kan gå o lägga mig i klok tid och lyckas sova bra innan morgondagens lektion och imorgon MÅSTE jag träna, vare sig jag vill eller inte, även om jag föredrar att jag vill det och tycker det är kul och efter träning även plugga resten av torsdagen så att jag någon gång kan komma undan högen av plugg och få sätta in mina kort i album som bara ligger där och väntar på mig på fönsterbrädet...

God natt då...!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: