Dessidessan

Livet med hjärntumör

Kröp ur sängen

Kategori: Allmänt

aj, aj aj ajaja aj...!

Mina vader värker så att jag knappt kan gå. Vaknade klockan sju av att jag hade så ont.. :P Fick krypa ur sängen för de där med o räta ut benen var ju omöjligt, ta mig till badrummet och dra mig upp för o komma åt insmörningskrämen för o smöra in mina ömmande vader och massera dem lite. Tur Viktor inte var här, han hade skrattat så in i helvete :P Det hade nog vem som helst gjort för den delen :)
Lyckades ta mig på fötterna till sängen igen och sov någon timme till.

Har nu läst ännu mera "Is multiculturalism bad for women". Så sakta som jag läser den boken har jag då aldrig läst en bok förut. Helt sjukt. Men intressant! Den ska läsas ut idag och jag ska verkligen påbörja Pm:et så snart som möjligt!

Skulle träna nu innan Nimme kommer på fika men hallå, de öser ned och jag har ännu inte varit o köpt ngn tröja/jacka som tål regn och att springa i detta regn i min bomullströja o bli dyyyyngsur kommer ju garanterat få mig förkyld så nej, antingen får de ha slutat tills dess att Nimme åker eller så blir de träning på gymmet.
Så istället tänker jag ta uti med mitt söndags-städande så att jag imorgon bara behöver tvätta och skriva på pm-et, träna och vid tid över, organisera kort i album. Jo rösta och se på valvakan också ja...

Ikväll är det ju då utgång. Men inte alls sugen! suck..! Mina vänner här kommer ju börja bli sura på mig om jag dissar en tredje helg i rad... Jag taggar dock inför den 2a oktober, då ni, då e de tentafest och då jäklar anamma ska de festas :)

Skrev lite med JJs syster Malin igår, sjukt härligt o höra att alla mår bra i familjen Jakobsson och få lite koll på vad som händer i deras liv :) Dessutom var hon glad för min skull att jag hittat någon ny och även det var skönt att höra. Ens första stora kärlek, den första man bodde med, har väl alltid en plats i ens hjärta och hans familj med men nu har jag min älskade Viktor och mår prima skinka med honom och hans goa familj!

Yepps, städa, plugga, fika med Nimme, träna o eventuellt festa e vad som står på schemat!
Ha de gott
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: