Dessidessan

Livet med hjärntumör

Fläckfritt

Kategori: Allmänt



Tvättat, dammsugat, skurat, diskat, dammat och lääääääst en jäkla massa politisk teori.. suck...
Allt de där personerna argumenterar för o emot får det verkligen att snurra i mitt huvud. Vad är moral? Vad är jämlikhet? Vad är rättvisa? Vilken stat ska vi ha? Jag tror inte det här är mitt ämne för jag kommer behöva läsa om det här tusen ggr för att förstå. Jag önskar att jag hade haft lite sånt här tänk på samhällskunskapen men icke då så de e något helt nytt för mig och det är tungt...! Saknar tyskan!!

Har även sprungit 5km på 25min, hoppas på att kunna ta mig ned på 20 min, då e jag nöjd ;)
Funderade på att springa ett varv till så att jag hade testat på o ta milen men så såg jag Elin och tyckte att de var roligare o prata med henne så gick med henne en stund o tur var väl de att ja inte sprang ett varv till för de började regna kort därpå plus att jag på vägen hem fick vääääääääääärldens mensvärk så jag trodde jag skulle bli tvungen o lägga med ned där mitt på asfalten o skrika... AOUCH! Ni tjejer som läser, de flesta av er har någon gång haft mesnvärk så ni vet hur det känns men ni killar kan omöjligt förstå hur otroligt ont det gör. Jag har en väldigt smärtsam sort så det känns som om någon med en matkniv står o sticker in den i magen på dig och gröper runt, drar ut, sticker in o gröper runt och så vidare... och det är ingen vass kniv utan det är en verkligt trubbig och slö en så att de verkligen känns när det gröps inuti magen/buken/nedre delen av ryggen... uuusch...
Lyckades ta mig hem iaf och nu tänker jag strejka ifrån politisk teori med o se lite Alice in Wonderland :)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: