Dessidessan

Livet med hjärntumör

Modell för en kväll!

Kategori: Allmänt



FIIII FAAAN va kul de var!

Försökte komma på undanflykter hela dagen men sen när jag väl kom dit var det jättekul. Hannas Hud och Spa sminkade oss och en frisör ordnade mitt hår jättefint. Blev massa bilder och flum framförallt med underbara Cicci..
Jag fick en sotningssminkning och utåtböjda toppar till första outfiten. (De bilderna kommer).

Sedan hade vi själva modevisningen i Olympens gym och de var jättepirrigt men askul och skitkul o byta om snabbt o ändra om frisyren totalt :)

Efteråt blev de lite mingel och sedan gick jag hem hand i hand med min älskling.♥

Han fick agera fotograf nu när vi kom hem, dock med mina egna kläder men här har ni en massa bilder för er som inte var där. Fler bilder kommer när vi fått dem av alla proffskameror :)















yours truly

GORGEOUS FOR ONE DAY
Dessidessan

Kommentarer

  • Susann säger:

    Vilken snygging du har plåtat. Vem är det??

    Häfftig hårfärg, helläcker i mitt tycke.

    Kram mamma

    2010-10-26 | 22:25:32

Kommentera inlägget här: