Dessidessan

Livet med hjärntumör

Model for a day

Kategori: Allmänt


Kollade de nya schemana för de nästkommande kurserna, kommer inte bli kul.
Kommer bli sjukt stressigt om ja reser bort men funderar ännu på det för hade verkligen varit skönt.
Mummo påminde mig om att vi ju ska åka till London också, de bestämde ja för ett par år sedan så föreslog att vi åker efter alla mina tentor i maj om det går, kan bli kul :)

Igår var det dött på jobbet, knappt en kotte inte mkt o göra. Sorterade in avtal i bokstavsordning i en pärm, var typ det jag gjorde. Tyst som as och när jag gymmade sen efter passet var det jag och två killar där, resten var väl hemma och såg när Sverige sög!

Idag har vi haft lektion sedan pluggade jag med loverboysen hemma @ Mikael och sedan åt vi mat hos Louise, rester ifrån lördagens sittning. Gick sedan hem och fortsatte plugga men somnade på soffan, sov bort två timmar, idiot som jag är. dåligt! Vaknade av att ja hade ont i örat och fick panik. Hade nämligen sett på ngt doktorsprogram hos Louise där ngn hade en kackerlacka i örat som de försökte ta ut så var ju livrädd.. :P Men hade nog bara sovit gale.
Pluggade, lagade mat och nu hemkommen ifrån möte på Olympen.
Är så att Olympen skall ha medlemskväll 26:e och då skall vi, ett par stycken som ställer upp o vara modeller, visa BikBoks kollektion, bli omstylade i håret av Trendline och bli sminkade av Hannas Hud och Spa.. :) Typ Catwalk. Scary men kul. E ju trött på mitt hår så kan bli kul o göra något nytt av det, enda kravet är att det förblir långt.
Så på fredag skall vi gå till Bik Bok och pröva kläder och på tisdag nästa vecka fick jag en tid för att kolla vad de ska hitta på med mitt hår.. :)
Jo och tanken e ju egentligen att medlemskvällarna nu bara ska vara för medlemmar men de kommer bli öppet hus igen, mkt folk med andra ord...!
- Egentligen borde jag inte skriva om det i bloggen för det tenderar säkert till att de kommer folk ja känner för o titta och då blir allt mkt läskigare... Men å andra sidan kommer detta spela en stor roll nu de närmaste två veckorna och alltså viktigt för mig o skriva om..
Skall försöka muta V att inte komma iaf så att ja slipper gå runt o va röd i ansiktet av hans blickar :P hahaha

Nu blir det en timme plugg till och sedan Greys Anatomy.
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: