Dessidessan

Livet med hjärntumör

fotoalbum

Kategori: Allmänt


Blev inte mycket plugg idag. Fick ett kapitel gjort och sedan kunde jag inte koncentrera mig längre... Kan inte plugga när jag är nere..
Så har ordnat med kort istället och nu är ett album färdigt. Det vill säga, alla kort är insatta med ett par luckor för kort som saknar - har till exempel helt missat kroatienresan 2007 och så saknade jag vissa bilder så har gjort en till mapp med bilder som skall framkallas. Men för tillfället är albumet färdigt iaf, skall bara börja skriva i det också :)

De andra korten är iaf uppsorterade så de skall nog gå någorlunda smärtfritt att sätta in dem.
Sjukt trött ikväll så lika bra o avsluta den här dagen och hoppas på en bättre dag imorgon eftersom jag har en hel massa plugg att göra...

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: