Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tam Nak Thai

Kategori: Allmänt



Idag har ja handlat med darling, gymmat och gosat...

MEN pappa och Marie har varit här, -helgens happening :)

Vi åkte och åt mat på Tam Nak Thai och gud så gott det var!!!

Min mat!


Pappas mat


Viktors mat


Marie och hennes JÄTTEstarka mat!


Me och pappsi


Yeah :)

Sedan gjorde vi god efterrätt här hemma med exotiska frukter och smält vit choklad på med glass till och jag och älskling drack glögg, som jag längtat efter glögg. (Köpte skumtomtar, en hel back på 2kg, för någon vecka sedan också och jag och V planerar att baka både lussebullar och pepparkakor så kommer bli bra med julsmaskens i år).

Marie och Pappa testade även på att spela lite Guitar Hero och V kunde ju inte låta bli att skratta som as så jag asgarvade jag med. De var ju såååå söta. Pappa som typ fick panik och Marie som är lugnet själv höll sig lugn men bestämd på knapparna :P



Bra dag och imorrn ska vi ordna med Loppan, hon ska få vinterdäck på sig, spolarvätska och byta olja :)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: