Dessidessan

Livet med hjärntumör

Skippa godiset och chokladen

Kategori: Allmänt



Lika bra att göra det officiellt så att jag inte har någon undanflykt...!


- Tänker försöka låta bli godis och choklad fram till den 23:e december.
(från och med imorrn)

Det är nämligen så att jag håller på o gör Body Test på Wii Fit plus varje dag och jag pendlar något enormt i vikt varje dag och ofta när jag väger mycket har jag 1. ätit godis 2. inte tränat. Så tänkte försöka börja träna lite mera kondition och försöka låta bli godiset.
Några undantag tänker jag dock införa:
1. När jag är riktigt nere/ledsen får jag lov att ta en chokladbit för att pigga upp mig själv men absolut inte för att jag är sugen.
2. Tentaplugg-tider  (tenta 7:e december).
3. Harry Potter bion!!
4. Popcorn och Mikael, glass är inte godis i min värld ;)

Detta gör jag för att jag verkligen vill försöka komma under 60-sträcket, vilket jag knappt varit sedan 2008. Visserligen är det som älskling säger att jag har mycket mera muskler nu, men lite mer kondition och mer kämparanda så kanske, man vet aldrig. Det får vågen utvisa den 23:e december hemma hos mummo, de e ju trots allt den jag vägt mig på och utgår ifrån sedan 2008 års vikt....

Wish me luck :) I'll need it, I'm a sucker for chocolate!!!!!!!!!

http://nattmia.blogg.se/images/2009/vikt_15444339_36080750.jpg

yours truly
Dessidessan


P.s de jobbiga är att jag har jääääääääääättemkt popcorn på bordet och massa choklad och skumtomtar i skåpet!
GÄLLER FRÅN IMORRN, IKVÄLL ska jag må illa av allt godis ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: