Dessidessan

Livet med hjärntumör

Min man

Kategori: Allmänt


kär så kär så kär så kär!!


I've got myself a man and he is totally awesome!!!

Kan inte sluta stirra på min älsklings härliga, vältränade och sexiga kropp och se djupt in i hans ögon...
Älskar honom mer och mer för var dag som går och jag slutar inte imponeras av honom. Hans lugn, hans matlagnings-skills, hans leende.. Vi har kul, vi tränar ihop, han pushar mig med plugget, vi städar, tvättar o delar allt sådant jobb utan gräl eller tjaffs, han står ut med min gnällighet när jag ätit för dåligt o när jag är sur på plugget och vi kan hantera varandras dåliga förlorar-humör. Dessutom är hans famn den underbaraste att krypa in i och allra helst på morgonen vilket gör att jag inte haft dåligt morgonhumör på evigheter :) Han har ju även fått mig att gilla hockey, något jag aldrig trodde skulle hända och hur mycket jag än säger emot nu så kommer han väl lyckas få mig att testa på golf också :P Säkert till min moffas glädje :P

Jag har haft en sån tur att jag fått tag på en sådan underbar MAN, inte en pojke utan verkligen en man...!
Älskar att skämma bort honom också, vilket han fått en hel del av ikväll ;)


He makes me happy, kort sagt!!

♥♥♥


♥♥♥



♥♥♥
Han kommer hata mig för att jag lägger upp denna bild på honom men ja älskar ju hans muskler!!! <3

Inte varit tillsammans så länge.. Dejtat sedan början av augusti men bara varit tillsammans sedan 8/9-2010, snart två månader alltså men jag längtar så efter alla månader som vi förhoppningsvis får tillbringa tillsammans!!
Viktor Lars Johansson, du är underbar! Jag älskar dig, tack för att du är min!!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: