Dessidessan

Livet med hjärntumör

HockeynörD

Kategori: Allmänt



Jag korar mig själv till datadadatdatdaaaaa *trummvirvel* - HOCKEYNÖRD!
(eventuellt pojkväns-hockey-nörd)


Todaaay hade jag mitt seminarie va, o de ba, va helt knas ba.. Naj men serri som MB skulle ha sagt ngn gång i tiden.. Gubben berättade ju massa historier och vi sa inte mycket så det var det knasigaste seminarie jag varit med om. Men skön grupp,.. :)
Bra lärare som inte kan uttala subsidaritetsprincipen... :P haha sööött!

Sedan tvättat, myst, kollat utlandsstudier, ätit massor, sopat fram V:s bil och jobbat på Olympen. Smockat med folk direkt så fick inte ens på mig skorna, men sen dog det ut vid 18:30-tiden någon gång så då började jag se på live-text-streaming av Kalmar-Ljungby matchen eftersom e inte sände Rydaholm-Virserums...
Kalmar-Ljungby slöt iaf 9-1  OCH

nu när jag pratat med V i telefon vet jag att Rydaholm - Virserums slutade 8-6, UNDERBAAAART!! Äntligen en vinst för Rydaholm och de hamnade där med inte sist i gruppspelets tabell :) Hoppas det fortsätter framåt!

slajpy, nu ska ja söööve...
lär väl ha sömne (Som Ellinor alltid säger) när han kommer hem..

yours truly
Dessidessan

P.s blir inge sthlm, för mkt snöiij... Blir 90-tals fest, ingen aning om kläder dock och så jobb för Sandra på lördag så tar hon mitt pass den 4e januari så att jag eventuellt kan få åka skidor med Vs familj :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: