Dessidessan

Livet med hjärntumör

Friday with Granny and Harry Potter!!!

Kategori: Allmänt



Yeaaaah!!
Blev en massa snö på fredagen den 19e november så blev lite bus på Wii och mummo gjorde ett par Wii Fit Plus-test, var jätteroligt :) och jag jublade när jag var nere på en makalös vikt men självklart var det ju en en-gångs-händelse..

Blev iaf en mat-shopping-runda på ÖoB och Citygross och sedan spelade vi Tp och lyssnade på musik. Jag fick min sista plupp på frågan vilken som var den 6:e Harry Potter bok som utgavs år 2004 ;)




Hann även med lite plugg, jag pluggar och Viktor läser bok, myyys!


Mummo gjorde jääääääättesmarriga revbensspjäll och sedan hann vi smälta maten en liten stund innan de bar av till HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA platserna 208-214 med Viktor, mummo, Björn, Mikael, Anton och Niklas. SÅ jäääääkla mys och så jäääääkla bra, älskade filmen! Jag är verkligen Harry Potter-fan och de står jag för!

Blev en riktigt bra dag i underbart sällskap! ♥


Mummo o de vrålgoa
revbensspjällen


Flumbild :P


Harry Potter





suddig utan blixt

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: