Dessidessan

Livet med hjärntumör

90-tals fest

Kategori: Allmänt


Fredagen den 26:e var en stressig dag.

Uppstigning, frukost, skriva inköpslista, hälsa på Frida på sjukhuset(blivit inlagd för ngt dåligt värde så vi hämtade hennes nyckel för att kunna hämta saker åt henne), ÖoB, Skokanonen (nya vinterskor till mig och vanliga dojjs till V), Rusta, Blomsterlandet eller vad de nu heter, H&M, Maxi, hem o släppa av V, hämta saker i Fridas lägenhet, lämna saker på sjukhuset till Frida, hämta Becca, äta, duscha, sminkla, klä ut, förfest hos Nadja, utgång på Stallarna, hem och slutligen sova.

Förfesten hos Nadja blev riktigt nice. Spelades massa goa gamla klassiker ifrån 90-talet som man kunde texten till så vi sjöng med som as och jag tappade till slut rösten delvis också. Visserligen positivt med tanke på min hurmel murmel "vackra" sångröst. Utgång på Stallarna, först inge folk alls och sedan blev det fullkomligt jäääättesmockat med massa muck på dansgolvet.
Gänget bidrog till en hääärlig kväll, som fan, och jag insåg att jag faktiskt saknar dem och att jag ännu älskar att dansa!!



Står nu på jobbet.. Jääättedött att jobba på en lördag. Hoppat in för Sandra mot att hon tar min 4e januari så att vi antingen kan åka skidor me V:s familj eller stanna hemma någon dag till :)
Har kollat massor på olika städers bilder, information på wikipedia och info om universitäten och tror jag har bestämt mig hur jag vill rangordna universiteten :)

Bara 25min kvar tills jag kan slå igen.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: