Dessidessan

Livet med hjärntumör

Yippiiiee yeeaaahhhjjj

Kategori: Allmänt



JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Fick mitt resultat på uppsatstentan nu imorse och jag fick ett VG, så underbart. Uppsatstentan och översättningen är ju de man kan vara stolt över om man får ett VG eftersom det bygger så mkt på ens språkliga kunskaper. Alltså två VG av 4 så det känns bra. Översättningen på lördag kan jag bara hålla tummarna för, med de dryga texter som vi haft nu är en varningslampa tänd men jag ska definitivt kunna klara den och grammatik-resultatet är väl bara att vänta på tills det kommer....

Uppe och igång med tvätten redan och skrivit mail om att jag vill säga upp lägenheten...
Lite andra saker kvar o göra sen kan jag njuta av lugn dag med bok/film/vänner - vi får väl se..

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: