Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tråkig avslutande tenta

Kategori: Allmänt


Sugigare tenta får man ju leta efter. Övervägde allvarligt att lämna in den blank o göra om den i höst och hoppas på en bättre tentan då, drygt. Massa dryga ord och jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft Duden, jösses alltså... Chansen är minimal att jag kan få VG på den så det blir ingen rak serie VG under mitt första universitetsår men det var nära... Men mirakel kan ske... Tänker hoppas tills jag får kuvertet med tentan och det svart på vitt hur det gick..

Vaknade ju dessutom med samma dryga huvudvärk som jag hade gått och lagt mig med så var allmänt körd i botten imorse..

Efter tentan hämtade jag saker hos Louise, postade brev, unnade mig en glass och Mikael hjälpte mig att bära ned kartonger så att jag kan fortsätta packa...
Tanken var att bära ned allt som står i förrådet uppe så att vi slipper gå upp för att släpa ned det men insett att det är en jävla massa kartonger så får se om jag ordnar det på tisdag eller om det får va...

Avslutningsfest ikväll med gänget och förfest hos Frida, det kan bli nice. Om jag nu kommer på något att ha på mig. Att ha kläder är inte samma sak som att ha något att ha på sig... :O

yours truly
Dessidessan
PackarN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: