Dessidessan

Livet med hjärntumör

The Pessimist is Bakk

Kategori: Allmänt


och när jag säger beslutsångest menar jag verkligen ÅNGEST!

Inte mkt går min väg just nu (självklart överdriver jag säkert men känns så just nu), måste välja mellan två underbara lägenheter, men magkänslan säger att med min otur kommer jag inte få ngn av dem... Tror jag bestämt mig iaf, men vilket val jag gjort säger jag inte för o inte göra mig själv för besviken sen när jag inte får någon :P :P Miss Pessimist är i farten igen!

Drömde om lägenheter hela natten. Vaknade - trodde jag bestämt mig, somnade om och vaknade - hade bestämt ngt nytt :P Så fortsatte natten så e lite sliten idag :P

Pessimist, det är vad jag är just nu....!

Evedals Camping här i Växjö ringde idag och jag tänker prata med dem även om jag egentligen fått jobb hemma på Gotland. Så har intervju med dem på onsdag kl. 15 så får vi väl se. Om inte kanske man kan få in en fot till hösten eller något eller jag vet inte men man vet aldrig om man inte pratat med dem...
Måste ringa hem till han hemma också och se vad jag får för lån också (vilket jag ännu inte fått reda på) och hur mkt jag kommer få jobba.
(Har egentligen, verkligen egentligen, hittat en kurs som jag skulle vilja läsa över sommaren - Grundkurs i Juridik - men den är på 15poäng vilket alltså egentligen är heltidsstudier under hela sommaren....)

Fåååånetik plugget går skit, vill verkligen inte.. Finns det tråkigare ämne (????) och eftersom läraren har en sövande inverkan på mig så blir det ju dessutom ännu tråkigare. Men kämpar på. Tenta på fredag, ingen ångest ännu, skönt..

Back in våndaseländet med killar. Skit på dem rent ut sagt (inte er, mina vänner, som är killar).. :P
Sträckte ljumsken på träningen så gör lite aj.
Magproblemen fortsätter, väntar svar till senast torsdag... Snälla, hitta något som går att åtgärda!

Pessimist, det är vad jag är just nu....!

Men!

Pratade länge och väl med mamma och mummo i telefon vilket gjorde mig på gott humör.
Pluggade dessutom med mina två loverboys idag och de tokarna kan ju inte göra annat än att förgylla min tillvaro, även när de verkligen går in för o provocera mig! :P
Solen skiner, känn på den!

Så nu har jag lekt optimist också, nöjd? ;)

yours truly
Dessidessan

http://snusko.files.wordpress.com/2009/10/optimist-pessimist-normal.jpg


Kommentarer


Kommentera inlägget här: