Dessidessan

Livet med hjärntumör

tankar om saker och thing

Kategori: Allmänt



i skrivande stund känner jag bara för o skrika.. jag har tagit en del beslut idag som jag hoppas på att lyckas hålla. det lutar åt att jag har bestämt mig för att åka hem men i det beslutet ingår en del förpliktelser för min egen del, de kommer bli tuffa, men de är för min egen skull.

men just nu vill jag bara skrika o gråta för att jag ju självklart, lägligt nog, alltid dagen efter honom går in i väggen o bara vill ha någon här som älskar mig o håller om mig och som jag älskar tillbaka. fan jag har inte känt kärlek på jag vet inte när och det börjar bli tungt.. jag är en väldigt känslosam och väldigt bekräftandekrävande person och uppskattning gör att jag mår bra, there I said it.. inte som om de var en stor nyhet...

lite anti inför kvällen, det e nice väder och alla vill ha inneförfest i vårt lilla gäng när vi ju kan vara ute o träffa folk, de tycker jag e lite tråkigt... sen vill jag väl träffa maaassa jävla folk också eftersom jag så gärna vill hitta någon.

jag saknar becca..... så in i helvete. kom hem snart gumman cause i need ya.

jag älskar gänget, de är underbara hela högen, men ibland vore det skönt o bara ha någon som är min bästa vän, någon jag inte behöver dela med allt o alla konstant och dessutom vilket skulle kunna göra att jag inte alltid behöver rätta mig efter hela gänget utan en person som jag mer rättar mig efter. som typ nu,när jag verkar vara den enda som vill gå på östgötas/redbulls förfest utomhus för att jag känner att de vore nice o träffa lite nytt folk, innefester har vi i vårt gäng jämt och vore kul o göra ngt som vi inte kan göra jämt annars... men men, jag får väl ta o klä på mig, äta lite, sätta på leendet och njuta av mina vänner, SOM JAG, HUR NEGATIV JAG ÄN LÅTER, ÄLSKAR MER ÄN NÅGOT ANNAT, innan vi inte ses på väldigt lång tid...

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: