Dessidessan

Livet med hjärntumör

Stiffy Nipples

Kategori: Allmänt


Det här börjar bli riktigt jobbigt, fryser emellanåt så att tänderna hackar, hela kroppen korvlar ihop sig i gåshud och bröstvårtorna är så styva av köld att det bokstavligen gör ont....
För att i nästa sekund börja svettas som as och kinderna bränner.. suck.. Jaja fötterna är konstant kalla iaf...

Jag som har så mkt o göra i veckan och så många o träffa, suck....

Jag lyckades iaf pallra mig iväg till Hyresbostäder och lämna in mitt kontrakt i Antons sällskap (han lurade in mig på vägar jag aldrig varit på i Växjö, cooolt!!) så nu har jag fått lite mer vuxenpoäng när jag lämnat in kontrakt för min andra egna lägenhet.. :) Dessutom ordnat med adressändring och tillfällig adressändring och Elin har gett mig sopsäckar så att jag kan packa ned alla kläder som inte ska med hem så det har ju ändå varit en bra dag.

Sett filmer hela dagen.... Nu blir det Hachiko som Tömas tippsade mig om för jättelänge sedan men som det inte blivit av att se på och till det te och äppelpaj.. :)

Det är verkligen sjukt att jag fryser och svettas och har ont i halsen och känningar i öronen för TROTS det så mår jag bra. Jag är sjukt rastlös och väldigt social så det går mig på nerverna att veta att min kropp är sjuk när jag mentalt mår bra och bara vill umgås med folk.....

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: