Dessidessan

Livet med hjärntumör

Soli skeina

Kategori: Allmänt


Uppstigning 7.00 och pluggade då fort igenom en massa ord och gick sedan och skrev en asbra uppsats, eller? :P Jag vet inte hur bra den var och har ingen aning om vad betyget blir. Jag hade mest svårt o hålla mig till ämnet jag skrev om och så kom jag på att det ju var 350 ord man skulle skriva och inte 400 så fick lägga bort hela första sidan på 77 ord för att få till 350 ord.. :P
(Klarade iaf fonetiktentan med ett VG.)

Men uppsatstentan kändes okey och när jag klev ut ur tentasalen så sken solen för fullt så ringde och väckte frida för att tvinga ut henne i solen med mig. Vi fick sällskap av Anton, Tomas, Björn och Louise också och när jag klarade ett helt papper på 35 meningar utan ett endaste fel så bestämde jag mig för att gå med dem på bio som belöning så det ska jag göra idag.

Har pluggat ett par timmar med mina loverboys också, behövligt..!
Dessutom har jag gått i kjol hela dagen, underbart!!

nu blire snabbätning och sedan träning. Inte tränat sedan förra veckan. Först var jag sjuk sen kom festivaldagarna emellan och sedan har jag haft min enorma mensvärk, men nu är jag fit for fight igen så nu ska jag gå på sista muskel-passet för terminen.... :)
Sen blire väl o stressduscha för o gå på bio med de andra..
Men det blir en bra dag :):)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: