Dessidessan

Livet med hjärntumör

SibaraggarN

Kategori: Allmänt


Har varit riktigt lat ikväll....

Kom inte iväg på träning då jag dels blev sen och dels inte hade orken till det, men kan börja unna mig lite ledighet nu när jag inte kan klaga på fettmängden på min kropp :)


Åkte och hämtade tvn och även min ordbok. Pratade med killen på Siba som betjänade mig förra gången och jag kände igen honom förra gången men kunde inte placera honom. Men nu påminde han mig om vem han var - Viktor, killen som bodde i min lägenhet innan mig. :P Så vi pratade en god stund och jag fick hans nummer så kanske ska ses, han ser ju riktigt bra ut och trevlig till tusen. Han frågade iaf om vi inte kunde ses och hitta på något och han vet ju vart jag bort så ;) och jo vi lär ju ses för jag fick ju inte tillbaka strömkabeln till tvn.. :P Så vilken tur att jag fick hans nummer, han skulle kolla upp det :)
Men herregud, han e ju liksom klar med sina studier, bodde här i fyra år.. Undrar hur mkt äldre han är :P jaja, alltid roligt med nya vänner!! :)

Så har jag pratat med JJ i telefon, fick en redig uppdatering hemifrån... Skönt o få lite mer fakta om allt även om jag ännu tycker mkt e drygt o höra.. Glad för hans skull men jag tycks inte riktigt kunna försonas med tanken. Killen har en plats i mitt hjärta, så e de bara...

Har rättat tyskens uppsats igen. suck.. Rädda mig. Om någon någonsin klagar på min svenska igen ska jag trycka upp den uppsatsen under näsan på dem. Tog en jävla tid att rätta och så gav jag till slut upp o sa till henne o rätta de ovan och tillämpa det nere i texten också så får hon skicka tillbaka den till mig efter det. Skrev även ett ganska långt mail om hennes fel. Stackarn måste ju känna sig helt nedtryckt men hon skriver inte bra enligt min mening så det är lika bra att någon säger det till henne....

Får se vad jag hittar på nu, finns jättemkt skolarbete att göra, men orkar jag?

yours truly
Dessidessan
aka Siba-raggarN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: