Dessidessan

Livet med hjärntumör

min mage

Kategori: Allmänt


här sitter jag framför skärmen med tårarna rinnandes....

Mår skit, det är tredje kvällen i rad då jag har enorma spykänslor och mår riktigt illa. Min mage har varit okey nu i två dagar men mår illa istället, va i helvete är problemet. Jag är så trött på min mage så det är inte sant, ge mig fredag nu så jag kan få gå till doktorn och få ett jävla svar på vad det är och snäääälla ge mig ett svar, jag orkar inte få höra - det är inget för NÅGOT är det och jag är rädd... jag överdriver säkert skiten men  det har ju varit flera veckor nu och jag e fan rädd för va fan de e för fel på mig...

palla sitta o bryta ihop såhär mitt på kvällen och försöka få tag på JJ för o bli nedlugnad när han va upptagen gick ju åt skogen...
får väl försöka sova istället..
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: