Dessidessan

Livet med hjärntumör

Måndagar är inte mina favoritdagar

Kategori: Allmänt



Måndagar gillar inte mig och jag gillar fan inte måndagar....
Det suger att sitta på en lektion först o inte lyckas hitta andras fel längre.. Fast det är ju visserligen bra för det tyder på att folk blivit förbannat bra i vår klass....
Men det suger snigel att sitta på Evalds lektioner när han går igenom tusentals andra saker och typ aldrig hinner bli färdig med det vi ska bli färdiga just på grund av annat skit. Det är tur att jag har mina goa vänner annars skulle jag spy på de lektionerna av uttråkning och jag överdriver inte, jag sitter som på nålar och vill bara resa mig upp och gå.. Idag var det Elizabeth som livade upp allt för mig när hon la in en snygg "Du är" mot Evald. Han sade att något var lite besvärligt att lära sig och hon hoppade in med en "Du är besvärlig". Så jävla snyggt, hon lär sig. Och sedan helt plötsligt kläcker hon ur sig frågan om jag vill se hennes bröst också, mitt i lektionen. Jösses vad hon e go! :)

Försökte stanna kvar i bibblan efter lektionen o göra översättningen men icke sa nicke. Snacka om föråldrad text, den gjorde mig bara på ännu sämre humör. Nu e jag riktigt pissed off...!

O så e jag pissed off för att min Duden 10 ännu inte kommit trots att jag beställde den för länge sedan och jag behöver den för att kunna skriva nästa uppsats för där tänker jag inte använda mig av ngn svensk-tysk ordbok för att vi ska få ett preliminärt betyg på den uppsatsen...
Å andra sidan e min tv klar på reparationen men jag hämtar nog den imorgon efter lektionerna..
nu ska jag nog försöka lugna ned mig lite med ett avsnitt eller en film och sedan ge mig på översättningen, igen och sedan ska det idag tentapluggas och tränas.. suck...

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: