Dessidessan

Livet med hjärntumör

kort fakta

Kategori: Allmänt


Doktorn ringde, mina prover har inte gett något resultat alls.. Nu ska underläkaren diskutera med en överläkare o kolla hur vi ska gå vidare.. suck...

tentan kändes ok. blir definitivt inte full pott men borde lyckats knåpa ihop till ett vg tycker jag, men kan ju bara hoppas...

ännu inget svar om lägenheterna. kommer alltså på måndag.

ännu inte bestämt hur fan jag ska göra med jobben. blir tokig.

fest ikväll. fredagsfestivalen.
nu - städa, diska, tvätta.

yours truly
Dessidessan

nu ringde doktorn igen.. Han tyckte vi ska avvakta tre veckor till för de är i princip två saker de kan vara - gluten eller någon tarminfektion och tarminfektionen borde gå över av sig själv och gluten bör jag inte ha fått... bör...
så jag skulle höra av mig om tre veckor för att isf ta blodprov = svimmad Desireé på golvet... suck..


hur fan klär man sig om man eventuellt ska vara ute en hel kväll när det eventuellt kommer regna och eventuellt ska vi ut..........................

Kommentarer


Kommentera inlägget här: