Dessidessan

Livet med hjärntumör

I'm reeeeaally emotional

Kategori: Allmänt



AAARRRGHH!
I'm all emotional!!

- Glee är ingen bra serie för mig, bra låtar, bra kärlekslåtar som berör.. usch...
Ena stunden vill jag bara lipa för att jag saknar vissa o andra stunden blir jag jätteaggro och vill bara tala om för vissa hur dumma och dryga de är... Ingen vidare kombination känner jag.

*tråkig radioröst*:
Vi avbryter sändningarna för en kort humörsvängningsvarning:
Varningen utfärdades ikväll klockan 22.48 ifrån hus 30 på Stubor och
vi vill uppmana alla som befinner sig i det området att iakta största möjliga försiktighet.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

http://www.outfrontcolorado.com/blog/wp-content/uploads/GleeSeason1.jpg



When you see my face, hope it gives you hell, hope it gives you hell
- Gives you hell med All American Rejects
Se Glee uppträda med låten

I've been alone with you inside my mind
And in my dreams I've kissed your lips a thousand times
I sometimes see you pass outside my door
Hello, is it me you're looking for?
- Hello med Lionel Richie

Hello, I love you
Won't you tell me your name?
Hello, I love you
Let me jump in your game
- Hello I love you med The Cure

Something has changed within me
Something is not the same
I'm through with playing by the rules
Of someone else's game
Too late for second-guessing
Too late to go back to sleep
It's time to trust my instincts
Close my eyes: and leap!
It's time to try
Defying gravity
I think I'll try
Defying gravity
Kiss me goodbye
I am defying gravity
And you wont bring me down!
- Defying Gravity med Wicked

Det roliga är ju att alla de här låtarna är ju så mycket bättre när folket i Glee sjunger dem :P
Men usch, I'm really getting emotional...


Men antar att några av er som läser min blogg vill veta hur det gick hos doktorn... Hum, jag är inte gravid, det är ungefär de svaret jag fick.. hur de nu skulle ha gått till :O Men annars måste jag vänta på provresultat och doktorn misstänkte de jag redan diagnostiserat mig själv med - ibs.... :/

Annars har jag fan inte gjort mkt vettigt idag, skulle plugga men varit sliten. Men har iaf blivit två timmar plugg ikväll och har iaf läst halva fonetikboken i och med den tiden.... Men insett att jag borde ha börjat tidigare för jag är fan lost när de gäller att transkribera ord... :'( Daniel och Mikael får hjälpa mig, killarna har säkert koll...

Annars har Frida varit på besök, var ett mysigt besök, blev massa tjejsnack and me liked it a lot!
Ringde Ellinor också och de var också mys... ♥

Annars, som sagt, inte mkt...

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: