Dessidessan

Livet med hjärntumör

Hemmapussy

Kategori: Allmänt



Det blev inge plugg idag. Åt frukost och sedan tog jag det lite lugnt och sedan kom först Mikael och därefter Anton så vi har myst idag. Pratat, busat, skämtat och gnällt :P
Jag fick vara deras hemmapussy som de så snällt kallade mig när jag bjöd Mikael på frukost och sedan båda på först fika med bullar och te och sedan pannkakor.. Men det är ju så härligt o ta hand om någon ibland så det var ju helt klart värt det. Dessutom var det riktigt roligt. Vi hade våra roliga skämt som jag nog aldrig kommer glömma och Mikael har myntat ett nytt uttryck - Inge pussy utan pannkakor. Själva historien ska jag nog inte berätta här av respekt för vissa som läser och av respekt för Anton, Mikael och mig själv :P Men kul hade vi!
Jo, mummo och moffa, Anton och Mikael gillade blåbär och hallon-sylten :)
När jag givit mina två pojkar mat gick vi upp till Niklas där gänget sett på en dokumentär om apor och en om polarisarna och dessutom en film som heter Gamer, som jag visserligen sett men tycker om.

Jag har idag haft ont i magen, hade det igår med. Det gör inte lika ont när jag rör på mig men det gör ont när jag är still, har försökt slappna av och inte tänka på det men det är svårt. Sjuksköterskan som jag ju pratade med i torsdags sa ju att jag skulle säga till om jag fick ont så får nog ringa på måndag o kolla om det finns en tidigare tid, men å andra sidan hade de nog gett mig en tidigare tid om det funnits någon. Min dumma mage, vad är det för fel på dig? Riktigt trött på det här nu, haft problem i fyra veckor snart och jag stör mig på den enormt.. Men men de hittar väl förhoppningsvis felet på fredag. Sägas ska dock också att jag är livrädd för vad de ska komma fram till. Parasiter i magen? - usch! Tarmcancer? - Farligt. Gluten eller Laktosintolerans? - Min värld kommer att gå under!

Yeah well, nu ska jag se färdigt mitt avsnitt av Vampire Diaries som jag såg idag när Mikael kom och sedan blir det den härliga goa sängen som ser så inbjudande ut just nu. Imorgon SKA jag plugga. Men jag skall även gå på ett affro-pass och Mikael ska bjuda på mat på kvällen eftersom han förlorade ett vad där förloraren skulle bjuda den andra på mat.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: