Dessidessan

Livet med hjärntumör

Grillning med VIA

Kategori: Allmänt


Haft lektioner idag, grammatik och fonetik eller fånetik och fy-matik... Jag får panik på vår lärare, hur hade han tänkt att man ska kunna lära in allt om han går igenom det sista på sista lektionen som är två dagar innan tentan. suck... Blev lite tjurig där.

Så har jag ätit med mys-Daniel på Tufvan och skaffat gästkort till Jojje, älmhultarna kommer ju i helgen :)
Därefter myste jag med Mikael innan jag gick hem och tog en snabb dusch för att sedan grilla med VIA och sparka massa fotboll :)
mys o träffa folk man inte träffar alltid men snacka om uppdelade vi är, tråkigt...

Lagom när vi kom innanför dörren kom regnet igen. Har regnat till och från hela dagen, öst ned och dessutom haglat. Nu när regnet försvann den här gången kom det fram en jättefin regnbåge som dessutom tjocknade och sedan blev dubbel och vars färger man kunde peka ut exakt. Dessutom var den hel, inte bara delar här och där utan verkligen en hel halvcirkel. Mys att titta på....

Nu får jag nog försöka ta tag i mitt plugg lite för jösses vad det händer saker nu alltså.
Imorgon: lektion, pluggdejt med folket, träna, sen ska jag bjuda på saffranspannkaka på kvällen och förhoppningsvis spela lite pärk med folket också :)
Torsdag: arbetsmarknadsdag, plugg, träna
Fredag: doktorn, plugg,
Lördag: älmhultarna
söndag-fredag: PLUGG
fredag: fredagsfestivalen
lördag: allkårsfestivalen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: