Dessidessan

Livet med hjärntumör

Gotlandskväll

Kategori: Allmänt


Yesterday, all my troubles seemed so far away..

Fo(å)netik-lektion som jag faktiskt inte var heeelt uttråkad på igår och därefter plugg med Elisabeth, Mikael och Daniel. Fick faktiskt en hel del gjort :)
Därefter världens bästa träningspass - Muskel/kondition...! Det passet är verkligen det bästa och gick upp en vikt igår på de flesta övningarna och insåg att jag nog kan kliva upp ytterligare en :)
Hem och göra sig iordning sen var det Gotlandskväll i all ära!

Lurade nämligen med hela gänget på pärk, eller vi spelade gubbe men bara det var riktigt kul. Några av killarna har blivit förbannat bra, de skulle haft en herrboll bara, ska införskaffa mig en till damboll och en herrboll i sommar, kan vara bra att ha. Hur som så spelade vi iaf ett tag och hade skit kul :)
Därefter belönade jag dem med mummo och moffas saffranspannkaka som de alla gillade tillsammans med grädde och salmbärssylt och så blev det mysig musik och bara allmänt mys.
Tack till Mikael, Björn, Niklas, Anton, Adam, Daniel, Elin, Freddie, Elisabeth, Sophia, Frida och Louise för än härlig gotlandskväll! :)


Idag har det varit arbetsmarknadsdag men jag vet inte om jag tyckte att det var sådär jättegivande för min egen del, men gratis mat är alltid gott.
Dock efter att ha gått igenom frysen ikväll har jag insett att jag har alldeles för mkt mat för den månaden som är kvar... :/

plugg och träning är vad som väntar ikväll.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: