Dessidessan

Livet med hjärntumör

Glad i magen

Kategori: Allmänt



Bara sitter just nu med slutkörda ben och njuter av lyckan som sprider sig i magen eftersom jag haft en underbar dag!
Det är sådana här dagar då det skall erkännas att jag inte alls vill hem, jag vill stanna här. Sen kommer hemlängtan igen. Men är ju hemma igen om en månad...! Tiden kommer gå fort nu, för fort..

Först solade jag med Louise, Frida, Björn och Niklas och hade det riktigt mys. Kjol och bh, då är det varmt!
Dessutom hälsade Simon ifrån Gotland på, nice o träffa honom igen..!

Sedan var jag iväg på affro-pass med Frida. Troligen inget jag kommer gå på igen såvida jag inte känner mig på flum-humör för det var verkligen flum. Visserligen tror jag att man använder väldigt mkt muskler man inte använder i vanliga fall för musklerna känner sig slutkörda men konditionsmässigt gav det mig inte ett skit, kände ju efteråt att jag kunde tagit en springtur runt sjön.

Men DET hade jag inte tid med. Dusch och snabbt hem till världens finaste Mikael. Han hade ju förlorat ett vad så att han skulle bjuda mig på mat. Riktig husmanskost med goda biffar, sås och potatis och dessutom tomat och feta-ost-sallad.. Mumma. Men fick ju även smaskig efterrätt också, chokladmousse med hallongrädde ovanpå :)

Fick därefter stressa iväg igen och så har jag spelat Gubbe (pärk) med Björn, Niklas och Anton och så kom Daniel också och så blev det lite fotboll :)

Så idag har jag träffat nästan alla här som betyder mkt för mig och jag har bara njutit, imorgon börjar tentaplugget för fan, jag måste plugga nu annars sitter vi i nästa vecka o panikpluggar.
Men nu ska jag njuta av ett avsnitt o sedan krypa ned i sängen :)

yours truly
Dessidessan

p.s satt ute idag och kom av mig när jag skulle säga inte på mitt feta lår när Simon duttade sin mobil på mitt lår. Jag kunde inte säga det FÖR jag tycker inte mina lår är feta längre, wiiiie, lycklig!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: