Dessidessan

Livet med hjärntumör

Febern håller i sig

Kategori: Allmänt



Tycks som om min kropp ger igen för att jag varit frisk så länge. Normalt förut var jag alltid sjuk och förkyld varje vinter och visst har jag varit förkyld och med någon släng av feber hit och dit men har inte haft feber såhär många dagar i rad och inte såhär hög feber (är uppe på 38,4) sedan INNAN jag åkte till Tyskland alltså 2008 någon gång...
Så misstänker att kroppen verkligen hämnas nu när det är avslutningsfester, sista tentan och tiden då jag ska säga hej då till min vänner - SJUKT DRYGT!!!!!

Jaja blir väl iaf o försöka göra lite mer nytta i lägenheten idag och eventuellt gå ut en stund iaf...

Tycker bara det är så sjukt konstigt. Jag menar i vanliga fall när jag bara har 37.5 så brukar jag däcka, då ligger jag i sängen och är empatisk men nu är jag ju ändå rastlös och vill göra något så mentalt mår jag ju super men kroppen orkar inte. Jag kan inte riktigt förstå hur det går till. :S
Sitter just nu och svettas för trots att jag tog en tablett när jag klev upp så stiger febern, sjukt konstigt!!!!!!!!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: