Dessidessan

Livet med hjärntumör

Det är Robin Hood jag vill ha!

Kategori: Allmänt


Nyss hemkommen ifrån en biokväll med gänget.. Filmen blev Robin Hood och gänget blev Frida, jag, Niklas, Tomas, Sophia, Björn och Anton och det var lika mysigt som vanligt.
Jag älskar varenda en av dem...! De betyder fruktansvärt mycket för mig och jag kommer sakna dem enormt under sommaren.... De har blivit min nya familj, min familj i Växjö, min familj i mitt universitetsliv och jag kommer alltid att vara tacksam för att jag har dem....! ♥

Filmen då?
Jag tyckte om den, tyckte den var snyggt gjord.. Lite lite coola pilbågar som han ju e känd för men storyn var bra och den var snyggt gjord och jag och Frida lyckades ha väldigt roligt åt vissa saker. Helt klart sevärd och jag tror att den till och med är bättre på bio än den skulle varit om man såg den hemma på tvn...
Skådespelarna tyckte jag dessutom var perfekta i sina roller och även om Russel Crowe gått och blivit gammal så har han ännu något sexigt över sig :P hahahha Varning på gubbdreggel märker jag.. :P

http://www.relativitymediallc.com/images/robin-hood-2010_%7BD0FB3AF2-BBB2-4941-B73D-9D1A0131617C%7D.jpg

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: