Dessidessan

Livet med hjärntumör

BESLUTSÅNGEST TILL TUSEN

Kategori: Allmänt

Har upptäckt att jag haft en tuff natt..
Har blåmärke på vardera låret, min fot har väl ngn trampat på för har ett sår på foten som är blått och säkert blött i natt också och har ett rivmärke på ena benet som är säkert lika långt som ett finger och illrött och ett blåmärke på rumpan :P Vad har jag gjort? :P


Har fått två erbjudande på lägenheter och var och kollade på dem ikväll med Louise, snacka om beslutsångest jag har just nu.

Första lägenheten:
etta på 27.3 kvadrat för 3275 på femte våningen
utsikt mot hästhagen och därmed middagssol - STORT PLUS
finns inget o klaga på, jävligt ljus o mysig och så men den e ju liten så måste planera på hur jag ska få in alla mina saker och så..
Jag får alltså en varmare lägenhet, tjänar 300 spänn varje månad och har utsikt över hästhagen.

andra lägenheten

tvåa på 35kvadrat för 4109, andra våningen, ingen hiss i huset
stor, rymlig, många garderober, underbara marmorskivor i fönstren och fyra fönster.
men ligger åt samma håll som min nuvarande så får ännu ingen sol in i lägenheten. Men är ju ett rum som jag kan få stänga in till sovrummet och rymligt så jag kan säkert möblera om också så inga problem med att få in allt....
Jag får alltså betala en 500ing mer (visserligen tror jag att jag kan få bostadsbidrag på 200-300 så blir alltså inte mkt jag får lägga till för att få 13 kvadrat till) men får rymligare och behöver inte oroa mig för planlösning...
Jo, förresten är denna lägenhet inflyttning första augusti vilket blir väääldigt svårt för mig att ordna medan den ovan är 16:e augusti.


BESLUTSÅNGEST!!

Finns visserligen inget som säger att jag får lägenheten men jag måste iaf bestämma mig vilken av dem jag ska trycka Ja1 för och Ja2 eftersom jag kanske kan få ngn av dem.... Större risk att jag får den lilla, där var köpoängen 245 dagar för plats 6 och jag har 424. men visserligen hade tvåan inte ens sex anmälda.

WHAT WOULD YOU DO?

yours truly
Dessidessan

Kommentarer

  • mb säger:

    tvåååaaan FO SHO!

    2010-05-09 | 22:49:51

Kommentera inlägget här: