Dessidessan

Livet med hjärntumör

27th of May

Kategori: Allmänt


Febern är nästan borta helt, halsvärken är lindrigare...

Depp...
Föreställer mig ett sån där stort rosa suddgummi som det står For Big Mistakes på som jag i mina tankar suddar ut personer i mina tankar med. Allra helst killar. Jag låter mig själv minnas händelserna men personernas utseende och personligheten suddar jag ut med suddgummit. Är ganska kul att föreställa sig att man suddar ut ngn så att i minnet blir det ett svart människoformat hål som jag minns allt med.. :P Det dryga är att när jag inte koncentrerar mig så dyker utseendet på personerna lika förbannat upp..
Haha jag måste skaffa mig ett sådant suddgummi till i höst, de äger ju och man tappar aldrig bort dem :)

Jag fick min grammatiktenta på posten idag och fick VG - wonderful!
3 av 4 VG, sista svåraste nu på lördag... Håller tummen!

Fått schemat för juni får iaf lite mer än 130 h det är ju positivt men det dåliga är att jag börjar jobba redan på onsdag, alltså får jag vara hemma en dag innan jag ska börja jobba och då fem dagar i rad om jag inte lyckas byta bort lördagen eftersom det är pärk då.. Det tycker jag var fruktansvärt elakt av dem, har ändå sagt att jag inte varit hemma sedan vecka åtta så man kan ju tycka att jag kunde fått ett par dagar till till o träffa familj och lugna ned mig o lite men icke... Misstänker dessutom att jag måste åka ut o prata med jobbet på tisdagen alltså är hela den dagen förstörd iom att jag måste ut till Slite suck.... drygt!!!

Ser Goal 3, stor besvikelse. Älskade Goal 1 och 2 men trean möter än så länge inte mina förväntningar på ett bra sätt... Dåligt filmad, för lite fotboll, för dålig musik, för lite snyggingen... No thanks...
Visserligen blev det bra när man fick se ett antal snygga mål Sverige gjorde mitt under filmen men det vägde ändå inte upp handlingen och definitivt inte när de visade de som om de i handlingen gjorde målen på vår egen målvakt i sverige, usch nej...

Blir till att plugga lite översättning sen, kolla konstruktioner och plugga lite ord och uttryck. Ojdå, haha har ju packat ned Duden och den som ska med på tentan :P Klantskalle jag är.

Ska nog vila idag med men försöka träffa folk imorgon :)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: