Dessidessan

Livet med hjärntumör

Pärkabstinens

Kategori: Allmänt


Kom inte upp imorse, var såååå trött, hade inte kunnat somna om efter att jag fick ett sms klockan halv ett. Så struntade i träning, vände på mig och sov vidare. Klev ändå upp innan nio och började tvätta..
Åt frukost, gick och hämtade tentan. Fick höra av läraren att hon inte trodde att hon någonsin haft någon som haft full pott på diktanalysen (wiiiiiie, fan va kul o höra!!!!)...
Träffade Mikael på vägen hem och pratade en stund, ringde sedan mamma och pratade en god stund med henne innan jag drog med Björn ut att spela pärk med mig. Den killen var ju naturbegåvning när de gällde pärk, fusk.. :P
Vi åkte även och storhandlade på ÖB och ICA MAXI :)
Sedan hann jag hem en liten stund, hann lagom städa och sedan gick jag hem till Björn för att hjälpa honom med maten. Vi har haft middagskväll med gänget: Björn, jag, Niklas, Louise, Sophia och Frida och Mikael kom och åt efterrätt men jag gick hem nu, fruktansvärt ont i magen så nu ska jag krypa ned i sängen o se Alias - beroende? - svar ja!!

Ha de göttsigött!
yours truly
Dessidessan

P.s åker inte hem över påsk så har inhandlat pärar, sill och ägg så får jag göra mig en egen liten påskmiddag :) Äggtoddy, senapssill, kokt potatis och ägg med kaviar på.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: