Dessidessan

Livet med hjärntumör

Mikael är aggressiv

Kategori: Allmänt

Det är inte bara jag som är trött på IAL-helvetet

Mikael säger:
Kommer ju få pungbrock utav all denna skiten


härligt att jag har Mikael på min sida, sitter o feedar varandra samtidigt som vi försöker jobba med "skiten"..

Insett att den här veckan och nästa kommer bli extremt krävande tidsmässigt..
Imorgon har vi ju extralektion med lyrikanalys, som jag nog behöver för att kunna analysera dikterna inför provet alltså har jag skola 8-17 och så har jag lovat mig själv att ge mig själv ledigt imorgonkväll o umgås med folket här.
Torsdag lär bli massor med IAL-jobb och Litt o kult-historia, samma på fredag men då har jag även en date med Elizabeth som jag ska ha bokprovet med, så att vi kan diskutera igenom böckerna lite mer. Därefter kommer ju helgen, med IAL och litt och kult-histora. Hela skoldagar må-ons, torsdag - plugg, fredag - bokprov o tentaplugg, lördag- tenta, tvätta, packa, umgås, söndag - avfärd.
JAG HATAR när jag kan rada upp alla dagars sysslor i 14 dagar framåt...

yours truly
Dessidessan
som hatar IAL-projektet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: