Dessidessan

Livet med hjärntumör

HATKVÄLL

Kategori: Allmänt

jag fullkomligt HATAR den här kvällen!
Jag är så arg så att jag inte vet vart jag ska ta vägen.... Kokar av ilska och vill bara förstöra något...!



Först gjorde arbetet mig på småtjurigt humör, sen dog office. Då av någon anledning så gick den över till den ogiltiga versionen IGEN så vissa funktioner blev spärrade mitt i mitt rättningsarbete av uppsatsen... JÄVLA OFFICE!
Så har avinstallerat hela skiten och börjat om för att se om de hjälper, men det tar evigheters evigheter så kommer alltså inte få rätta färdigt ikväll och måste därmed gå upp tidigare imorgon..

Skulle alltså ställa in väckarklockan då har den JÄVLA VÄCKARKLOCKAN lagt av! Först mobilen som jag inte kunde ställa in väckarklocka på (som jag ju förresten hämtade ut efter en vecka, lagad och bra, glömde skriva det) och nu själva väckarklockan...! Satan! och jag som gjort det till en tradition att lyssna på "Vinn Adams pengar" varje vardagsmorgon, det är en frågetävling med tio allmänna frågor som lyssnare får tävla mot Adam i att få flest rätt och så kan man vinna 100kr för varje rätt svar mer än Adam som man får....
Jävla skit!
Nåja, får väl se de från den positiva sidan att jag nog haft den där väckarklockan i över tio år... Men ändå, jag gillar inte oväntade utgifter, först officeprogram och så nu måste jag köpa väckarklocka. Jag gillar de inte alls!!! De tre första månaderna de här året har bara inneburit oförutsedda utgifter och jag ser sparkapitalet minska och mår kasst över de...
just ikväll är det ÅT HELVETE MED DAGENS TEKNIK, fast å andra sidan så sitter jag o ser på serie just nu så de hade jag ju inte kunnat utan tekniken men iaf...

Yours truly
Dessidessan

5 min senare

Nu är office äntligen installerat igen och nu fungerar det, nu är den äkta så då tänkte jag att om office fungerar kanske jag ska testa väckarklockan igen och jo, nog fungerade den alltid... Kvällen är räddad och jag kan sova gott, GOD NATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: